Frozen in Summer?

Hallo daar !

Als eerste, het is eindelijk zomer ! Althans afgelopen weekend, gisteren en vandaag zijn mooie zonnige dagen. Hopelijk blijft het nog even zo. De afgelopen weken waren namelijk een beetje zielig qua weer, vooral heel veel regenbuien.

Genoeg over het weer nu. Het is namelijk mijn laatste, maar dan ook echt allerlaatste week. Wie had dat ooit gedacht? Dat ik, na twee pogingen, in totaal 9,5 maand in een ander land zou wonen. Nou ik zelf totaal niet, maar ik ben stiekem best trots dat ik het allemaal volgehouden heb.

ik sla de laatste twee dagen van vorige week over, want er is niets spannends gebeurd. Zaterdag was het tijd voor Sophie's lang verwachte frozen party. Gin hard er heel hard aan gewerkt, versieringen gemaakt, party packs, etc. Sophie heeft echt een geweldige dag gehad en het was super leuk om mee te maken. De huiskamer staat nu vol met cadeautjes die nog uitgepakt moeten worden.

S'avonds ben ik uiteten geweest met Eva en Anne. Het was Eva's laatste weekend, want ze gaat vandaag naar huis. Fijne vlucht als je dit leest ! We hebben bij Nando's gegeten en lekker lang gekletst.

Zondag had ik afgesproken met Anne. Eerst heerlijk uitgeslapen en toen op naar de Hema. Ja ook hier zit die tegenwoordig en ik moest wat Nederlandse dingen kopen als afscheidscadeautje. Daarna hebben we, tot onze eigen verbazing haha, gewinkeld op Oxford Street. Normaal vermijd ik die straat omdat het zo druk is, maar het viel mee.

We waren daar omdat onze Afternoon tea er in de buurt was, namelijk bij het Millenium Hotel in Mayfair. We hadden allebei een mooi jurkje aan zodat we niet al te underdressed waren. Het was maar goed ook want het was allemaal erg sjiek ! Het was hartstikke leuk om te doen en ook erg lekker.

Deze week staat vooral in het teken van laatste dingen. Laatste keer naar school brengen, laatste keer boppin tots, etc. Ik probeer nog allerlei leuke dingen te doen met Sophie en Eleanor zodat we allemaal nog genieten van onze laatste dagen. Vrijdag is Sophie's verjaardag dus nog een keer feest.

Verder heb ik nog twee etentjes en een ijsjes afspraak. Dit weekend heb ik niets gepland en ga ik als het goed is nog iets leuks doen met het hele gezin. Sophie zegt nu al steeds dat ze wil dat ik voor altijd blijf, dus ik vrees al een beetje voor het afscheid op zondag. Maar goed nog even een paar dagen genieten en mijn laatste blog zal vanuit Nederland zijn.

Tot snel dan maar weer !

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active