It's been a while

Hallo daar !

Wederom weer wat later dan 'normaal', maar ik blijf mijn best doen. Inmiddels is het alweer woensdagavond en nog maar iets minder dan twee weken voordat ik naar huis kom. Ik heb de afgelopen tijd echter niet stil gezeten, dus we gaan weer even terug in de tijd.

Het weekend van 2 en 3 juli stond in het teken van examens en een nationaal park. Die zaterdag had ik mijn CAE (Cambridge Advanced English) examen en toen heb ik bijna de hele dag achter de computer doorgebracht. Komende vrijdag krijg ik de uitslag, dus fingers crossed. Die avond zijn we uit eten geweest voor Demi's verjaardag bij TGI Fridays. Het was weer heel erg lekker !

Ik wilde heel graag nog een keer naar New Forest hier in Engeland. Dit is een heel groot nationaal park waar o.a. wilde paarden rondlopen. Het leek me wel zo gezellig om met iemand te gaan dus ik had Anne en Shivanne mee gevraagd. Hier hebben we zondag dus een leuke bustour gedaan door het park. We hebben veel paarden gezien en natuurlijk de mooie natuur. Er was nog een andere tour die we gedaan hebben en die kwam langs de zee. Daar zijn we uitgestapt en hebben we ons laatste uurtje doorgebracht. Toen scheen het zonnetje lekker !

Afgelopen weekend was het tijd voor mijn laatste 'solo-trip'. Ik ging namelijk naar Belfast ! Ik heb het idee van Romy overgenomen, maar ik wilde graag in mijn tijd hier, in alle landen die bij de UK horen, zijn geweest. Na Londen, Dublin, Cardiff en Edinburgh was alleen nog Noord-Ierland over. Belfast was de makkelijkste optie.

Zaterdagochtend ben ik er heen gevlogen. Rond 12 uur liep ik, na ingecheckt hebben bij mijn B&B, door de stad. Ik heb eerst een hop on hop off bustour gedaan. Daarna nog wat rond gelopen en een Alice in Wonderland klok gevonden. Toen was het tijd voor een rondleiding in de City Hall, echt een mooi gebouw! Als laatste heb ik de Titanic Experience bezocht en na het avondeten lekker in mijn bed gelegen, want ik was doodop.

Zondag ben ik vroeg opgestaan en na het ontbijt, heb ik bij een leuke overdekte markt gekeken. Het regende helaas heel erg hard allebei de dagen, dus heb veel binnen gedaan. Na de markt ben ik verder gelopen, want ik had een rondleiding bij de Crumlin Road Jail. Die was echt heel interessant! Onderweg nog een grote kerk bezocht. Na de tour heb ik nog een stukje bustour gedaan en de botanische tuinen bezocht. Helaas was het toen weer tijd om naar het vliegveld te gaan. Ik was zondagavond laat thuis, maar het was het waard geweest. Alhoewel belfast niet de leukste stad is waar ik ben geweest, ben ik blij dat ik gegaan ben.

Nu is het deze week nog twee dagen werken en dan volgende week nog. Daarna is het allemaal alweer klaar. Ik heb nog leuke dingen gepland staan en heel veel etentjes, dus kom mijn tijd wel door. Dit weekend is het Sophie's birthday party in frozen thema dus ik ben benieuwd (:

Ik hoop dat jullie allemaal nog een fijne week en een fijn weekend hebben. Wederom applausje voor jezelf, trouwe lezer!

Tot snel (:

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active