Zon, zee & kiezels

Hallo allemaal,

Ik moet even zeggen dat ik stiekem best een beetje trots ben, dat ik alweer een verhaal schrijf. Ik houdt het deze laatste paar weken goed bij. Het duurde alleen een paar maanden voordat het lukte haha.

Oké terug naar de reden waarom jullie dit waarschijnlijk (dat hoop ik tenminste) lezen, hetgene wat ik afgelopen week gedaan heb.

Het was vakantie voor Sophie dus dat hield in dat we wat leuke dingen konden gaan doen. Dinsdag regende het helaas verschrikkelijk hard, maar we zijn er toch op uit gegaan. Bij de bibliotheek hadden we een knutsel activiteit en luisteren naar verhalen. Ze vonden het allebei heel erg leuk (:

Die middag zijn we naar een Pottery café geweest waar zowel Eleanor als Sophie iets beschilderd hebben. Daar zijn we lekker lang mee bezig geweest.

Woensdag zijn we zoals gewoonlijk naar de softplay geweest en smiddags weer naar de bibliotheek. Niet heel spannend dus haha. Op donderdag naar een grotere stad in de buurt, Bromley, om daar naar bibliotheek te gaan en wat te winkelen. Lisa en Demi waren er ook dus het was erg gezellig (:

Vrijdag was alweer de laatste dag van de vakantie en toen zijn we gaan zwemmen. Daarna zijn we bij de Costa iets gaan drinken. Sophie zei toen dat ze mij gaat missen als ik weg ben. Toen smolt ik van binnen echt. Soms is het echt een schatje haha

Zaterdag was het gelukkig weer weekend en ging ik weer op pad. Ik ben naar Arundel Castle geweest. De naam kwam me zo bekend voor, maar ik kon er steeds niet op komen. Uiteindelijk ben ik er achter gekomen, het is namelijk van Frozen haha.

Ik was samen met Shivanne en we hebben eerst wat rond gelopen en zijn toen naar het kasteel geweest. Lekker door de tuinen gewandeld en later ook de binnenkant van het kasteel bekeken. Het was weer heel mooi ! Smiddags nog lekker ergens gezeten met een stukje taart.

Zondag was het tijd voor Brighton. Het was een beetje een last minute beslissing, maar het was een hele goede. Het was heerlijk weer en heel gezellig met Anne en Shivanne. We hebben wederom rond gelopen en van alles bekeken. Ondertussen geluncht en een heerlijk ijsje gehaald. Uiteindelijk zijn we op het strand, geen zandstrand deze keer maar kiezels, geëindigd en rond half 6 zijn we weer naar huis gegaan.

Deze week is het gelukkig allemaal weer normaal en ik mag de kids zo meteen weer wakker maken. Komende weekend ben ik het hele weekend in Bristol, op bezoek bij Laura (weer een andere au pair haha), dus daar heb ik veel zin in (:

Tot snel dan maar weer !

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active