Bank Holiday Weekend

Hallo !

Bank Holiday weekend aka lang weekend. Ik weet niet precies waarom, maar de engelse hebben de eerste en laatste maandag van Mei vrij dus ik had lekker drie dagen vrij.

Afgelopen week is er niets speciaals gebeurd doordeweeks. Het enige was dat ik vrijdag avond moest oppassen, maar dat ging allemaal prima.

Zaterdag ben ik vroeg opgestaan omdat ik al een lange tijd naar een heel mooi huis wilde. Die dag was het dan zo ver. Eerst met de trein naar Londen en vanuit daar een andere trein naar Aylesbury. Ik ging namelijk naar Waddesdon Manor. Het is een belachelijk groot landgoed met een heel mooi huis. Vanaf het station ging er een shuttle bus naar het huis. Daar heb ik de hele dag lekker rond gelopen, van alles bekeken en genoten van het heerlijke weer.

S'avonds had ik Anne een berichtje gestuurd of ze het leuk vond om mee uit eten te gaan. Gelukkig zei ze ja en zijn we uiteindelijk in een pub beland. We hebben lekker gegeten en gekletst.

Op zondag heb ik uitgeslapen en toen ben ik naar de sportschool geweest, ja dat gebeurt gelukkig ook nog. Ik kon die dag nergens heen, omdat we hier thuis een Bbq hadden. Er kwamen aardig wat mensen op af en gelukkig ook een Engelse vriendin van mij. Ik zou haar namelijk na de Bbq meenemen naar de film, voor haar verjaardag. Om 6 uur zaten we er dan ook klaar voor, Alice through the looking glass. Het was echt een hele goede en leuke film (:

Gisteren ben ik naar Kew Gardens geweest. Ik zou eerst alleen met Anne gaan, maar een andere au pair, Shivanne, vroeg of ze ook mee mocht. Houden jullie het allemaal nog bij met al die namen haha? Uiteindelijk zijn we dus gezellig met z'n drieën geweest. We hebben de hele dag rond gelopen aangezien er heel veel te zien was. We hebben ook nog Kew Palace gezien. Eenmaal thuis heb ik eten voor iedereen gekookt en daarna lekker niets gedaan.

De rest van deze week zal wat harder werken worden, aangezien het vakantie is. Ik heb gelukkig al allerlei plannen met Sophie en Eleanor zodat we ons niet gaan vervelen.

Voor nu dus weer tot ziens & hopelijk houd ik het vanaf nu vol om netjes iedere keer een verhaal te schrijven (als jullie daar op zitten te wachten haha).

- Oké kleine correctie. Ik dacht dat dit verhaal er morgen pas op zou komen, vandaar dat ik het heb over gisteren ipv vandaag. Technologie laat me in de steek haha-

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active