Long time, no write

Hallo !

Nee ik ben niet verdronken hier op mijn eiland, maar ik had eerlijk gezegd niet zoveel zin om een verhaal te schrijven. Ik ben sinds gisteren goed ziek dus ik dacht dat vandaag wel weer een kans was om iets te schrijven. Alleen maar series kijken op Netflix is natuurlijk ook niet helemaal de bedoeling.

Het is al weer een hele tijd geleden dus ik heb mijn agenda er maar bij gepakt. De vorige keer eindigde ik bij Chinese New Year en het feit dat Evi bijna kwam.

Op vrijdag 12 februari was het zover (oké een dag eerder al, maar toen kon ik niet) was Evi in Londen! We zijn toen lekker uiteten geweest bij TGI Fridays. Het was heel gezellig en we hebben vooral heel veel gepraat. S'avonds ben ik terug naar mijn eigen huis gegaan, maar zaterdag was de dag, we gingen naar de Harry Potter Studios. Overdag hebben we rond gelopen op Borough Market en zijn we met de Emirates Airline over de Thames gegaan. Het is een kabelbaan over het water. Daarna lekker geluncht en toen vertrokken naar de studios. Hier hebben we de hele avond doorgebracht. Het was echt super leuk om alles zo te zien. Op zondag hebben we nog lekker rondgelopen in musea en smiddags geluncht in de pub. Helaas was het toen alweer tijd om Evi af te zetten bij de bushalte. Lieve Evi bedankt dat je op bezoek bent gekomen !

De week erna had Sophie vakantie dus moest ik extra werken. Ik heb haar meegenomen naar het science museum, een verjaardagsfeestje, het zwembad met Lisa en we zijn naar een kinderboerderij geweest, ook met Lisa. Het was hard werken, maar het was erg leuk om deze 'speciale' dingen met haar te doen.

In het weekend had ik met Eva afgesproken, maar toen zag ik een berichtje op Facebook met de vraag of er andere Nederlandse au pairs in londen waren die wilde gaan lunchen. Wij dachten waarom niet en dus zijn we meegegaan. We hebben lekker geluncht bij Bella Italia en daarna nog wat rond gelopen. Uiteindelijk zijn Eva en ik ook nog naar Westfield shopping centre geweest. Op zondag heb ik s'ochtends lekker gesport met Lisa en toen hebben we, samen met Demi, onze nagels laten doen in Bromley. Nog wat gewinkeld daar met Demi en uiteindelijk weer bij Bella Italia beland voor het avondeten.

De week erna was het zover, lekker een weekje naar huis. Ik ben vrijdagavond vertrokken en na 2 uur vertraging ben ik uiteindelijk heelhuids weer aangekomen. Het was echt heerlijk om weer thuis te zijn. Heb een pannenkoekenfeestje gehad, ben naar de dierentuin geweest, naar Maastricht en heb een piefeestje gehad. Iedereen echt bedankt voor de leuke en fijne week !

Zondagochtend was het weer tijd om terug te gaan. Maandag was het nog even wennen, maar dinsdag ging het al een stuk beter. Sophie moest wel weer wennen aan school en ook een beetje aan mij. Wat een week vakantie met zo'n meisje kan doen hahaha. Zoals ik al zei ben ik gisteren goed ziek geworden en heb ik niet gewerkt. Vandaag heb ik er ook voor gekozen om een dagje in bed te blijven, maar morgen ga ik weer netjes aan het werk.

Morgenavond wordt wel spannend wat ik moet met de nachtbus naar Londen omdat Romy daar op mij wacht. We gaan namelijk naar Dublin. We hebben het al een hele tijd geleden geregeld, maar nu is het dan zo ver. We vliegen zaterdagochtend heen en zondag weer terug. Best spannend, maar heb er heel veel zin in !

Op zondag ben ik dan inmiddels ook al weer 4 maanden van huis en dat betekent dat ik er nog ongeveer 4 te gaan heb. De tijd gaat snel voorbij, maar ik ben inmiddels ook bezig met wat er gaat gebeuren als ik terug ben. Ik heb me ingeschreven voor een nieuwe opleiding. Ik maak nog steeds plannen voor hier in Engeland dus ben nog wel even bezig.

Sorry dat het weer zo'n lang verhaal is, maar applaus voor jezelf als je zo er bent gekomen!

Tot snel dan maar weer en alvast een fijn weekend (:

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active