'When can we meet the queen?'

Hallo allemaal !

Weer een update vanuit het winderige engeland. Het waait hier belachelijk hard, maar gelukkig schijnt het zonnetje wel.

Vorige week zoals gewoonlijk mijn hele routine doorlopen, zonder echt iets speciaals gedaan te hebben. Het is niet dat het saai is voor mij, maar wel om steeds hetzelfde te vertellen haha.

Wel heb ik gisteren op school te horen gekregen dat ik het FCE examen (First certificate) over kan slaan en meteen het CAE examen (Advanced certificate) kan doen. Ik moet alleen nog uitzoeken waar dat kan en mij daarvoor inschrijven, maar ik heb nog tijd zat.

De hele week dus gewoon gewerkt, maar zoals jullie de vorige keer konden lezen, kwam mijn moeder naar Engeland. Ik heb echt de dagen een voor een af gestreept en keek er ook heel erg naar uit. Toen gin vrijdag eenmaal thuis was, ben ik meteen naar het station gegaan. Mama was al aangekomen en had ook haar weg naar het hotel gevonden. Nogmaals goed gedaan mama ! Na een uurtje was ik ook bij het hotel en waren we weer samen (:

We hadden het weekend lekker volgepland, maar zijn vrijdag eerst uit eten geweest in de pub. Hier hebben we lekker gegeten maar daarna zijn we naar onze bedjes gegaan. Het hotel zag er prima uit en de bedden waren ook goed, een aanrader dus.

Zaterdag was het tijd voor mama's verjaardagscadeau, namelijk Windsor Castle. Het was net ongeveer een uurtje reizen en eenmaal aangekomen eerst even wat rondgekeken. Toen naar het kasteel gelopen, wat verassend groot was. Hier hebben we een heel aantal uren doorgebracht. Het was echt heel mooi ! Dit verklaart ook mijn titel. Iemand vroeg of ze de koningin kon ontmoeten, maar helaas was ze die dag niet 'thuis' haha.Na het kasteel zijn we een lekker taartje gaan eten en hebben we windsor zelf bekeken en wat gewinkeld. S'avonds zijn we bij Bella Italia gaan uiteten. Echt heel lekker en een fijne variatie op het pub-voedsel haha.

Zondag regende het helaas dus besloten we om te beginnen met onze boottocht. We hadden een kaartje gekocht waarmee je de hele dag op en af kon stappen. Uiteindelijk hebben we daar 2 uur op gezeten en zijn we in Greenwich uitgestapt. Daar hebben we wat rondgekeken bij het Old Navy College, Greenwich Market en wederom een taartje gegeten. Toen zijn we met de metro terug naar Oxford street gegaan om nog wat te winkelen. Als laatste door naar covent garden voor een drankje. We zijn voor het avondeten weer naar Bella Italia gegaan, omdat het zo goed bevallen was. Rond half 10 was het helaas weer tijd om afscheid te nemen. Ik moest namelijk gewoon werken en mama vloog de volgende dag pas. Na een paar traantjes en ik maar snel gegaan.

Het blijft een lastig ding dat afscheid nemen en ik denk dat ik er niet beter in ga worden. Maar niet te lang getreurd! Ik moest gewoon weer naar school en werken dus had goede afleiding. Over 3 weken ben ik ookal weer in Nederland! Maar eerst met Evi avonturen beleven hier, want die komt over 2 weken (:

Druk, druk, druk dus maar dat is alleen maar goed. Dat was het allemaal weer dus tot volgende week (:

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active