Cambridge here I come

Hallo !

Twee dagen dan normaal, maar stiekem was ik mijn blog een beetje vergeten dus hierbij mijn excuses. Misschien zitten er mensen op mijn blog te wachten, misschien ook niet. Ik vind het in ieder geval fijn om voor mezelf alles op te schrijven. Zo kan ik het over een tijdje ook nog terug lezen dus hier gaan we weer.

Doordeweeks zoals gewoonlijk niet veel speciaals gedaan. Lisa en ik worden al steeds beter met alle dingen in de sportschool, al hebben we soms wat ondersteuning van filmpjes nodig. Inmiddels gaat het zusje van Lisa, Demi ook vaak mee en zijn we een soort van drie-gym-eenheid haha. Het is in ieder geval heel gezellig (:

Op dinsdag en woensdag ook weer de hele dag gewerkt, naar de kerk en softplay geweest. Op maandag en donderdag zelf naar school geweest. Sophie vraagt ook voortaan elke dag of ik ook naar school ga. Het wordt steeds drukker in de klas en sommige mensen moeten in het hoekje op een uitklapbare stoel zitten. Ik probeer dus steeds eerder er te zijn, zodat ik in ieder geval een fatsoenlijke stoel heb haha.

Op vrijdag heb ik voor het eerst met Lisa bij een leuk restaurant geluncht. We hadden alle twee een hele lekkere soep gegeten. Het deed ons allebei een beetje denken aan de Ikea haha.

Zaterdag moest ik vroeg opstaan want ik ging naar Cambridge ! Ik had een twee uur durende reis voor de boeg bestaande uit twee treinen en de metro. Ik had afgesproken met Eva, een meisje die ik via Facebook ontmoet heb. We hebben eerst lekker rond gelopen want om 1 uur hadden we een georganiseerde wandeltocht. Tijdens deze tocht vertelde de gids van alles over de geschiedenis van Cambridge en de Colleges. We hebben ook twee colleges bekeken van binnen, wat heel mooi was. Cambridge zelf is heel leuk ! Schattige knusse straatjes en alle colleges maken er echt iets leuks van. Tijdens de wandeltocht was het wat slechter weer geworden dus na afloop gingen we beide op zoek naar een mooie trui. We zijn allebei geslaagd (:

Daarna nog lekker warme chocolademelk en een heerlijk stuk carrot cake gegeten. Als laatste hebben we nog een beetje rondgelopen, maar toen was het toch wel tijd om naar huis te gaan. Het was heel gezellig en we spreken snel weer af!

Op zondag heb ik lekker uitgeslapen en hoe verassend, gesport. Na de sportschool zijn Lisa, Demi en ik gaan lunchen bij hetzelfde restaurant. Weer heel verassend, ik koos voor de soep (: Hierna ben ik naar huis gegaan en heb ik heerlijk niets gedaan. S'avonds even geskypt met papa en mama en toen ben ik op tijd naar bed gegaan.

Komende week moet ik ook gewoon werken, maar vrijdag is het een beetje feest. Mama komt smiddags aan in Londen ! Ik ga, nadat Gin thuis is, meteen, met de trein naar londen om haar op te halen. We slapen samen in een hotel en ik ga zondag pas laat terug. Er staan een heleboel leuke dingen op de planning, zoals Windsor Castle, rondvaartboot, fietsen in Hyde Park en nog veel meer (:

Het is dus nog een paar dagen wachten en dan zie ik mijn lieve moeder na een maandje weer. Ik heb er heel veel zin in en kan jullie volgende week vertellen hoe het was !

Tot snel (:

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active