Alweer een week voorbij

Hallo iedereen !

We zijn wederom een week verder. Inmiddels ben ik alweer twee weken 'thuis' in Engeland. Afgelopen week was weer mijn eerste normale week. Ik moet toegeven dat het niet altijd even gemakkelijk was en het echt weer wennen was, voor zowel de kids als mij. Verder moet ik bekennen ook dat ik het oh zo bekende dipje heb gehad, denk ik. Ik probeer positief te blijven en gelukkig heb ik hier lieve mensen om me heen.

Genoeg gezeur maar weer ! Maandag was mijn eerste schooldag. Eerlijk gezegd zag ik het niet helemaal zitten. Het was niet echt een klas, iedereen kan gewoon komen wanneer die wil gedurende de week dus je weet nooit met wie je in de klas zit. Veder was hetgene wat we deden, net alsof ik weer op de middelbare zat, maar ik dacht bij mezelf gewoon even afwachten. Donderdag was mijn tweede les en deze was al een stuk beter. Ik heb gevraagd om extra werk van een hoger niveau en dit meteen gekregen. Mijn leraar is erg aardig dus daar ben ik heel blij mee. Het extra werk is leuk om te doen en stiekem is het wel fijn om weer huiswerk te hebben. Gin en Andrew helpen me ook als ik bijvoorbeeld iets niet weet, dus s'avonds zitten we soms met z'n allen aan tafel naar mijn huiswerk te kijken! Ik ga nu elke maandag en donderdag van half 10 tot kwart voor 12 met plezier naar school.

Verder is het doordeweeks nog steeds hetzelfde en dus woensdag weer gezellig met Lisa naar softplay geweest. Ook gaan wij voortaan samen naar de sportschool en dat is tot nu toe heel erg gezellig.

Het is misschien een beetje een rommelig geheel dit verhaal , maar ik ben vergeten wat ik de rest van de week doordeweeks heb gedaan en vaak lijkt het ook allemaal op elkaar haha.

Tijd voor het weekend dan maar. Vrijdag voelde ik me al niet zo goed en dat zette zeg zaterdag voort. Ik heb dus heel rustig aan gedaan en lekker geslapen. Niet heel spannend dus. Netflix was een goed gezelschap die dag.

Zondag was het Marlijne's een na laatste weekend dus moest er alvast iets leuks gebeuren. We zijn samen met Romy naar Greenwich geweest. Ook weer een deel van londen maar buiten het centrum. We hebben daar een mooi schip, genaamd cutty shark, bekeken. Daarna via de hoofdstraat en Greenwich market naar het Martime museum geweest. Als laatste zijn Marlijne en ik nog naar het Greenwich Observatory in Greenwich Park geweest. Eerst genoten van het super mooie uitzicht en toen een kleine pauze gehouden. Een tentoonstelling bekeken en op de meridian line van de GMT (Greenwich Meantime) gestaan. Dit is de nul-lijn waar vandaan de tijdzones verdeeld zijn. Toen hebben we heerlijk in luie stoelen gelegen in het planetarium. Daar was een show over hoe alles en iedereen gemaakt is van sterren. Uiteindelijk hebben we bij de Pizza Express gegeten en daarna lekker naar huis.

Deze update schrijf ik dan ook vanuit mijn bedje en het is weer tijd om te gaan slapen. Morgen weer om 6 uur op !

Slaap lekker allemaal en tot volgende week !

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active