Hallo 2016

Hallo !

Allereerst hoop ik dat iedereen een fijne jaarwisseling heeft gehad en ik wens iedereen het beste voor 2016.

Waar waren we gebleven? Vorige week zondag ben ik weer thuis gekomen, na een lekker weekje thuis. Mijn gezin was nog in het oude appartement dus ik kon lekker tot rust komen. Maandag ben ik naar de sportschool geweest, de enige keer deze week. Ik geef de regen de schuld. Voor de rest heb ik toen vrij weinig gedaan en mijn spullen opgeruimd. Ik heb wel eindelijk mijn nieuwe kast ingeruimd ! Mijn kamer is nu zo goed als af.

Dinsdag was het tijd om naar Winter Wonderland te gaan in Hyde Park, London. We waren met het hele gezin en Andrews zus was ook mee. Het was heel erg leuk en we zijn als eerste naar het Magical Ice Kingdom geweest. Hier waren allerlei magische ijssculpturen en Sophie en ik zijn nog van een glijbaan gegaan, die gemaakt was van ijs. Verder een heleboel attracties gedaan en lekker een echte duitse braadworst gegeten.

Woensdag en donderdag hebben we vrij weinig gedaan. Iedereen had vakantie hier dus we waren allemaal thuis. Sophie wilde wel samen spelen, maar vooral veel met mama en papa doen dus ik had het best gemakkelijk.

Donderdag was oudejaarsdag ! Overdag wederom lekker rustig aan gedaan maar s'avonds was het tijd om naar Londen te gaan. Ik had met Marlijne op Waterloo afgesproken om vanuit daar naar onze zone te gaan. Na heel wat koude, maar toch gezellige uren was het dan toch zover. Eerst om 11 uur iedereen in Nederland een gelukkig nieuwjaar gewenst. Om 12 uur UK tijd stonden we er helemaal klaar voor. In een woord, wauw. Het vuurwerk was echt heel mooi en we hadden een heel goed uitzicht. Helaas was het na 10 minuten alweer afgelopen en hebben we besloten om naar huis te gaan. Ik sliep bij Marlijne dus samen gingen we op weg door de drukte. Na 2 uur waren we thuis en hebben we heerlijk geslapen.

Nieuwjaarsdag stond in het teken van pancakes ! Marlijne en ik wilde graag lekker ontbijten en toen zijn we bij het Riding House Cafe gaan eten. Super leuk en heel erg lekker ! Daarna nog even geshopt en toen zijn we allebei naar huis gegaan.

Zaterdag heb ik met Romy, ook een Nederlandse au pair, afgesproken. Het was heel gezellig en we zijn die dag naar Richmond geweest. We wilden allebei even weg uit de drukte van de grote stad, dus we hebben een hele grote wandeling gemaakt. We hebben die dag van alles gezien en richmond is heel mooi. Uiteindelijk kwamen we uit in richmond park en daar lopen wilde herten rond. Het begon helaas zo hard te regenen dat er geen herten te bekennen waren en uiteindelijk zijn we dan ook maar naar een pub gegaan want we waren helemaal doorweekt. Daar hebben we heerlijke fish and chips gegeten. Toen via Hammersmith and Tottenham Court en de bijbehorende primarks naar huis.

Na deze drukke dagen had ik even behoefte aan wat rust. Vandaag ben ik dus lekker thuis gebleven in mijn nieuwe super zachte huisbroek. Het regent de hele dag al super hard dus het is ook niet lekker om naar buiten te gaan.

Morgen gaat het echte werk weer van start. Iedereen gaat weer aan het werk, moet naar nursery of school. Druk, druk, druk dus. Wel heb ik morgen mijn eerste 'schooldag' ! Ik ga voortaan elke maandag- en donderdagochtend naar school. Ik heb er heel veel zin in en hoop binnenkort mijn Cambridge Certificate te kunnen halen.

Zoals je leest, ben ik nog steeds druk bezig met van alles. Het afscheid van alles en iedereen in Nederland was moeilijk, maar nu gaat het weer beter. Gelukkig kan ik zeggen dat ik in Februari wederom een weekje thuis ben. Even op vakantie naar huis, dus als je iets wil doen hoor ik het graag (:

Tot snel weer !

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active