Merry Christmas & Happy New Year

Hallo !

Hier ben ik dan weer met mijn verhaaltje. Deze keer is het van twee weken omdat ik afgelopen week heerlijk thuis was en dus niet echt met mijn blog bezig ben geweest. Maar eerst hebben we nog een week die ik gewoon in Engeland door heb gebracht.

Het ‘werk’ wat ik doe met de kids is niet echt interessant voor jullie aangezien het op de meeste dagen vooral wegbrengen en ophalen is. Op maandag ben ik s’ochtends gaan sporten en smiddags heb ik lekker rustig aan gedaan.

Dinsdag had ik ze natuurlijk allebei, maar deze week was er geen zingen en dansen in de kerk. Er moest dus iets anders bedacht worden. Gelukkig hebben ze hier in Orpington de softplay. Het is als het ware een binnenspeeltuin met een mooi hoekje voor de jongere kinderen. Ik heb een hele leuke andere au pair leren kennen, Lisa. Zij zorgt ook voor een meisje, 14 maanden oud, dus onze kids kunnen mooi ‘samen’ spelen. Zowel dinsdag als woensdag hebben we daar met z’n allen de ochtend doorgebracht. Het plan is om er zeker vaker naar toe te gaan.

Donderdag ochtend heb ik vooral rustig aan gedaan. Beetje mijn was gedaan, opgeruimd en lekker film gekeken. Donderdag was ook mijn tweede oppasavondje. Deze was alleen snel afgelopen omdat Andrew al eerder thuis was dan gedacht, maar dat was ook helemaal prima.

Vrijdag in de ochtend mijn koffer ingepakt en alles klaar gemaakt voor zaterdag. Ik heb mijn cadeautjes al ingepakt en alles past met gemak in de koffer. Voor de rest nog wat laatste dingetjes gekocht en natuurlijk een voedsel voorraad voor in de bus aangelegd.

Zaterdag was het zover. Ik moest om 4 uur opstaan zodat ik om 5.05 de bus kon pakken en daarna de trein naar Victoria Station. Vanaf daar was het een klein stukje naar Victoria Coach Station. Met dank aan Marlijne kon ik het meteen vinden, omdat we in een van mijn eerste weken alvast de weg hadden gezocht. Uiteindelijk heeft de hele reis zo’n 10 uur geduurd en kwam ik om rond 6 uur aan in Eindhoven. Lieve Evi kwam me ophalen en toen zijn we samen met de trein terug naar huis gegaan.

Afgelopen week was ik dus een hele week thuis, heerlijk. Ik heb echt genoten en lekker veel tijd met vader en moeders doorgebracht. We zijn naar de kerstmarkten in Valkenburg geweest, verschillende tripjes naar de stad en natuurlijk ook kerst gevierd. Op dinsdag had ik een dobbelavondje voor sinterklaas en kerst met iedereen. Het was super fijn om jullie allemaal te zien en het was heel gezellig ! Alle drie de dagen met kerst heerlijk gegeten en natuurlijk cadeautjes aan elkaar gegeven. Hopelijk was iedereen er blij mee !

En toen was het helaas alweer tijd om terug te gaan. Ik had echt moeite om weer afscheid te nemen, maar als ik er eenmaal weer ben zal het wel beter gaan denk ik. Het geeft me wel een prettig gevoel dat ik nu weet waar ik naar toe ga en hoe ik er kom. Geen verassingen meer, dus voor nu is het even helaas maar dat komt vast wel weer goed.

Volgende week is het alweer oud & nieuw en gelukkig vier ik dat gezellig met Marlijne. We zullen zien wat het wordt, maar het is al een ervaring op zich. We gaan de vuurwerkshow bekijken en wat er daarna gebeurt weten we nog niet, maar dat is dan een verassing.

Ik hoop dat iedereen hele fijne kerstdagen heeft gehad en ik wens jullie alvast een gelukkig nieuwjaar! Tot snel (:

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active