Alweer een maand van huis

Hallo allemaal !

Ik dacht laat ik eens wat sneller iets plaatsen zodat ze verhalen iets minder lang zijn. Degene die mij goed kennen, weten dat ik daar moeite mee heb. Altijd al een dingetje geweest, dat kort en krachtig zijn. Inmiddels was ik hier afgelopen zaterdag alweer een maand. Wat gaat de tijd snel, maar niet getreurd komende zaterdag ben ik weer even thuis (:

Afgelopen week mijn was allereerste week dat ik alles helemaal zelf moest doen. Gin ging weer terug aan het werk. Eigenlijk ging het hartstikke goed. Het voelde niet anders dan de voorgaande weken en ik vind het wel fijn dat ik met ze alleen ben.

Maandag moest ik dus vroeg op, 6 uur s’ochtends om precies te zijn. Eerst wat klusjes gedaan en lekker rustig ontbeten. Op de dagen dat ze naar nursery gaan, maak ik ze om 7 uur wakker en probeer ik ze enigszins op tijd de deur uit te krijgen. Afgelopen maandag had ik mijn eerste afspraak met een personal trainer. Ja ik ben niet alleen begonnen met sporten, maar echt met een eigen trainer. Hij had een warming-up, work-out en stretch routine gemaakt. We hebben alles doorgenomen en het was erg leuk. Smiddags was het gewoon hetzelfde. Sophie wegbrengen naar en ophalen van school. Eenmaal thuis was het wachten op Gin en Eleanor. S’avonds eten we samen en vanaf het moment dat Gin thuiskomt ben ik ‘vrij’.

Dinsdag en woensdag had ik Eleanor en Sophie de hele dag en Sophie hoeft alleen smiddags naar school. S’ochtends hebben we op dinsdag zingen en dansen in de kerk. Erg gezellig maar ook wel een beetje druk. Smiddags ben ik naar Bromley geweest om wat te winkelen met Eleanor in de buggy. Woensdag hebben we s’ochtends rustig aan gedaan en nadat ik Sophie weggebracht had, ben ik met de moeder van een klasgenoot naar huis gelopen in plaats van de bus te nemen. Een erg leuke en gezellige wandeling.

Donderdag en vrijdag weer dezelfde ochtend routine en ook weer naar nursery gebracht. Beide dagen heb ik s’ochtends in de sportschool doorgebracht. Alle drie de routines gedaan, afgezien van de spierpijn, voelt het super goed. S’avonds ben ik bijna altijd best wel moe en doe ik vrij weinig. Lekker skypen (mensen die willen ik hoor het wel), netflix kijken, etc.

In de weekenden ga ik er nog steeds lekker op uit. Zaterdag ben ik met een Engelse kennis van mijn gezin lekker gaan shoppen in Bromley en gaan lunchen. Het was erg gezellig en ik ben goed geslaagd voor mijn kerstcadeautjes. S’avonds moest ik voor het eerst oppassen want Gin en Andrew hadden een feestje in het centrum van Londen. Het ging heel goed. Eerst avondeten gegeven, in bad en na twee verhaaltjes lekker naar bed.

Zondag heb ik met Marlijne afgesproken. We zijn gezellig naar Hampton Court Palace geweest en wel in onze kersttruien. We hadden er een kersttrui-dag van gemaakt, omdat je ze anders maar zo weinig aan kan. Zonde natuurlijk want ze zijn prachtig. Het is hier ook heel normaal om er nu eentje aan te hebben. Niemand die je raar aan kijkt. Na Hampton Court zijn we nog naar Kingston geweest. Hier zat het creams cafe waar we allebei iets lekker hebben gegeten. Marlijne een gigantische wafel en ik een lekker ijsje. Daarna zijn we samen naar Waterloo gegaan en toen ging lekker naar huis.

Toen ik thuis kwam, kon het feest beginnen. Op zaterdag waren spullen voor mijn kamer bezorgd. Ikea om precies te zijn. Ik heb samen met Gin de kast in elkaar gezet en natuurlijk vonden Sophie en Eleanor dat erg interessant. Ik heb nu een nieuwe kast, prikbord, haken aan mijn deur en een lampenkap. Het voelt nu echt een stuk meer als mijn eigen kamer. Als avondeten hadden we Chinese Take-out. De hoeveelheden waren belachelijk maar het was wel lekker.

Vandaag was het gewoon weer tijd om te werken en na het schrijven van deze blog, ga ik lekker op de bank een film kijken. Totdat het weer tijd is om Sophie op te gaan halen.

Iedereen nog een fijne dag en wie weet tot volgende week (:

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active