Home sweet home

Hallo allemaal !

Voor de 'trouwe' lezers onder ons (zijn er die?) weer een nieuw verhaal, want er is een hoop gebeurd. Ik denk dat het inmiddels al wel bekend dat ik weer met beide benen op het vaste land sta. Helaas is het is niet gelukt om op tijd een nieuw gastgezin te vinden in Engeland en daarom heb ik ervoor gekozen om terug naar huis te komen. Ik ben dan ookal weer een weekje terug in mijn eigen huis, mijn eigen bedje en mijn eigen omgeving. Ik moet zeggen dat het heel erg goed voelt, maar niet zo goed dat ik niet terug wil.

Ik zal nog even terug gaan naar wat er nog is gebeurd. Ik weet het zelf ook niet allemaal meer, maar ik ga mijn best doen. In de twee weken dat ik in nog in engeland was heb ik nog leuke dingen gedaan. Doordeweeks was het vooral email checken films en netflix kijken en de hond uitlaten. Niet heel spannend en na een tijdje werd het ook een beetje vervelend. Het weekend daarintegen was weer super. Op zaterdag ben ik met Emma, Renske en Marlon naar Oxford geweest. Na een treinreis kwamen we aan en in eerste instantie viel het een beetje tegen. Totdat we in het centrum kwamen, wauw wat mooi is het daar. Het centrum staat vol met mooie gebouwen en uiteindelijk, , na een aantal pogingen om een universiteit binnen te komen, zijn we in een botanische tuin terecht gekomen. Hier hebben we lekker een tijd gezeten, geluncht en gelegen. S'avonds hebben we lekker bij nando's gegeten, Renske en Emma bedankt voor de introductie. Op zondag ben ik met Emma naar de national gallery in Londen geweest. Later op de dag ben ik langs gegaan bij een mogelijk gezin, maar dit is het helaas niet geworden.

In mijn laatste week was de oma van de jongens er. Het was erg gezellig met haar en ookal kon ze niet veel engels ze probeerden het wel. In die week hebben we samen gekookt, gebakken en heb ik haar geholpen met haar Engels. We zorgen samen voor de jongens maar het was soms een beetje raar omdat ik niet zoveel meer te doen had. Ik keek dan ook heel erg uit naar het aankomende weekend. Mijn moeder kwam naar Londen en ik was jarig. Ik zou de tienerjaren verlaten en een echte -tiger worden. Ik heb mijn moeder die vrijdag ochtend al opgehaald en samen zijn we naar het hotel gegaan. Eenmaal alles daar achter gelaten zijn we op pad gegaan. We hebben in dat weekend camden town, Oxford street, covent garden, buckingham palace, royal gallery, royal mens en nog veel meer gezien. We hebben ook nog een afternoon tea gedaan voor mijn verjaardag en op zondag als afsluiter de geweldige musical Jersey boys gezien. We hebben dat weekend elke avond lekker in de pub gegeten en ik heb er echt van genoten. Nog bedankt mama ! Op maandag was het weer tijd om afscheid te nemen, maar gelukkig niet voor lang want de volgende dag zou ik alweer thuis zijn.

Eenmaal weer thuis heb ik nog lekker met de jongens gespeeld en s'avonds was het tijd om afscheid te nemen. Die ochtend ben ik door de oma naar het station gebracht en ben ik op weggegaan naar Gatwick airport. Op weg met mij twee grote koffers, vantevoren was ik er een beetje bang voor, maar het ging heel goed. Mensen hielpen me onderweg met mijn koffers dus uiteindelijk ben ik na een hele snelle vlucht om kwart over 7 geland op schiphol. Opgehaald door mijn moeder en met de trein naar huis. Dat duurde uiteindelijk ietsje langer als gedacht en na zo'n reis van vier uur was ik eindelijk thuis.

Op dit moment en ik aan het genieten van het thuis zijn, maar ook erg druk met het zoeken naar een nieuw gezin. Ik heb bijna elke dag wel een skype gesprek, maar ik heb in gezin nog niet gevonden. Ik geef dan ook niet op en blijf gewoon doorgaan. Voor nu is dit het dan, maar ik houd jullie op de hoogte ! Ik hoop dat ik snel nieuws heb.

Tot snel (:

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active