Time to say goodbye

Hallo !

Deze keer is het tijd voor mijn allerlaatste blog. Mijn avontuur zit erop en inmiddels ben ik alweer sinds zondagmiddag thuis, maar eerst terug naar vorige week.

Vorige week was het heel erg warm in Engeland en daar hebben we dan ook gebruik van gemaakt. Dinsdag moest Sophie nog gewoon naar school, maar eerst zijn we naar Boppin Tots geweest met Lisa. Ik had haar beloofd dat we na school een ijsje zouden halen, dus belofte maakt schuld. We hebben heerlijk in het park met z'n allen een ijsje gegeten.

Woensdag was Sophie's laatste schooldag. Helaas was Eleanor die dag ziek, dus konden we s'ochtends niet ergens naar toe. We hebben wel lekker de hele ochtend in de tuin gespeeld, dus toch nog buiten geweest. S'avonds ben ik nog uiteten geweest met een paar klasgenoten aangezien we bijna allemaal snel naar huis zouden gaan. Het was ook weer heel erg gezellig.

Donderdag gingen Sophie en Eleanor weer gewoon naar Nursery dus ben ik s'ochtends verder gegaan met inpakken. S'middags moest ik Sophie wegbrengen naar een 'Daycamp'. Hier zou ze volgende week ook naar toe gaan, dus kon ze alvast even wennen. Ik moest die avond ook voor de laatste keer oppassen, wat natuurlijk betekende dat ik extra verhaaltjes voor moest lezen (:

Vrijdag, mijn laatste werkdag, was ook nog eens Sophie's vierde verjaardag. S'ochtends heb ik haar mijn cadeautjes gegeven en ook die van mijn eigen moeder (die ze heel lief had opgestuurd). Daarna moesten ze allebei weer gewoon naar nurserey, maar s'middags ging ik Sophie ophalen. We gingen namelijk naar Londen toe om daar te lunchen met Gin. Die avond ben ik, voor mijn laatste echte engelse maaltijd, uiteten geweest in Londen met Anne. We zaten in een hele mooie pub en hadden lekker gegeten.

Helaas ging het zaterdag een beetje mis. Mijn laatste dag zou ik samen met mijn gezin doorbrengen, maar ik was s'nachts ziek geworden. Ik ben die dag dus thuis gebleven, maar heb s'avonds nog bijna 2 uur met Sophie gespeeld. We hebben ook samen gegeten dus toch nog een leuke dag. Na het eten was het tijd voor mijn cadeautjes en die vonden ze allemaal heel erg leuk. Eleanor liet haar fotoboekje niet meer los haha.

Zondag zijn we s'ochtends vertrokken naar Gatwick, waar we nog samen gelunched hebben. Toen was het toch echt tijd om afscheid te nemen. Gelukkig hadden Sophie en Eleanor zeker, het niet echt door dat ik voorgoed weg ging. Na een aantal stevige knuffels ben ik dan ook zonder tranen door de douane gegaan, op weg naar huis. Ze hebben nog de hele weg door de douane op mij gewacht en gezwaaid. Op Schiphol stonden mijn ouders, Evelien en Marlijne op mij te wachten. Heel erg bedankt jullie (:

Inmiddels ben ik dan ook alweer een paar dagen thuis. Het bevalt goed en ik kan nu lekker genieten van de vakantie, want in Augustus moet ik weer gewoon naar school.

Applausje voor jezelf als je altijd mijn blogs, of delen ervan, gelezen hebt. Ik zou tegen iedereen die erover denkt om Au Pair te worden, willen zeggen gewoon doen. Het is een hele leuke ervaring en je leert er heel veel van (:

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active