Daar ben ik weer

Hallo !

Lezen jullie nog steeds trouw elke keer mijn verhaal? Applaus voor jezelf dan ! Het is deze keer weer twee geleden dat ik iets geschreven heb, dus daar gaan we weer.

Het eerste weekend, dat van 11 en 12 juni, ben ik bij Laura op bezoek geweest. Ik moest zaterdag lekker vroeg op staan omdat ik in London de bus moest hebben. Laura woont namelijk in Bristol. Helaas was er een belangrijke weg gesloten dus waren ze bang voor ongeveer 2 uur vertraging. Al met al viel het reuze mee en was ik maar een half uurtje later.

Eenmaal aangekomen, ben ik met de bus naar Laura gegaan. Daar heb ik haar gezin ontmoet en zijn we na wat gedronken te hebben weer vertrokken. We hebben lekker door Bristol gelopen en geluncht bij een markt. Het werd steeds donkerder smiddags en het begon opeens erg hard te regenen. Toen besloten we om lekker te gaan winkelen. S'avonds hebben we lekker uitgerust en bij haar thuis gegeten.

Zondag zijn we met de trein naar Cardiff geweest. Ik wilde graag naar Wales en dit was een mooie kans. Cardiff is een leuke stad met een mooi kasteel en hele leuke baai. We hebben niet echt iets speciaals gedaan, gewoon lekker rondgelopen. S'avonds ben ik weer op de bus gestapt om terug naar Londen te gaan.

Afgelopen weekend had ik met Anne afgesproken om naar Winchester te gaan. Dit is ook een erg leuk stadje en hier hebben we de Cathedral en Arthur's ronde tafel gezien. S'avonds hebben we lekker in een pub gegeten.

Zondag hadden we weer afgesproken en toen zijn we naar Shoreditch geweest. Hier hebben we rond gelopen op Old Spitafields market, Brick Lane en nog veel meer. Er waren heel veel leuke kraampjes en het rook overal heerlijk. Het deed me een beetje denken aan Camden. Rond een uur of vier zijn we terug naar het centrum gegaan, omdat we naar Ripley's gingen. Dit is een gebouw met vier verdiepingen vol met gekke en aparte dingen. Denk aan een kunstwerk van toast of dieren met meerdere hoofden. Het was best grappig om dat zo allemaal te zien. S'avonds even snel wat gegeten en toen op tijd weer naar huis.

Deze week heeft Sophie twee dagen vrij dus moeten we nog even wat leuke dingen plannen.Verder ga ik dit weekend dan eindelijk naar Edinburgh, maar daar de volgende keer meer over.

Nog een fijne dag en tot snel (:

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active