Finally

Hallo !

Oké, ik weet het ik val in herhaling. Het duurt allemaal iets langer dan verwacht om weer een verhaal te schrijven. Gelukkig slaapt iedereen hier nog dus pak ik nu even een momentje.

Mijn vorige verhaal dateert alweer uit april dus ik heb voor het gemak maar even mijn agenda er bij gepakt.

Het eerste weekend na mijn vorige verhaal was een speciaal weekend. Mijn ouders kwamen namelijk! Ik was pas nog thuis geweest, maar het was weer heel fijn om mijn ouders te zien. We hebben de Tower of London en het Natural History Museum bezocht op vrijdag. S'avonds lekker gegeten bij de pub. Zaterdag hebben we de trein gepakt naar Saint Albans, om de drukte in london even te ontsnappen. Smiddags nog even bij het Science Museum gekeken. Zondag zijn we ook weer op de trein gestapt, maar deze keer richting de Queen. We hebben windsor castle bezocht en smiddags nog naar het Imperial War Museum geweest. Het is echt een heel mooi en indrukwekkend museum ! Maandag was alweer de laatste dag en toen hebben we wat rond gelopen in Hyde Park en lekker gefietst. Helaas moest ik toen alweer afscheid nemen, maar gelukkig was het niet voor lang.

Wat er doordeweeks gebeurd is het vermelden niet echt waard aangezien het nog steeds hetzelfde is haha.

Het weekend van 23 april ben ik met Romy naar Stratford-upon-Avon geweest. Dit is de geboorteplaats van Shakespeare en we hebben zijn huis dan ook bezocht. Dat weekend vierde ze het feit dat Shakespeare al 400 jaar geleden overleden is, maar dat zijn werk nog steeds zo populair is. Het was gezellig druk en we hebben veel van het stadje gezien. Uiteindelijk hebben we zelfs Prins Charles gezien! We moesten een tijdje wachten, maar uiteindelijk hebben we hem echt goed gezien. Hij was op bezoek daar vanwege die feestdag.

Zondag heb ik gesport en verder rustig aan gedaan (:

De week erna was best spannend. Het hele gezin ging namelijk naar Italië voor een bruiloft en kleine vakantie en ik mocht mee. Donderdag zijn we s'ochtends vroeg vertrokken en s'avonds laat kwamen aan in Italië. In het vliegtuig zat ik heel ergens anders dus ik had het lekker rustig haha. Ik heb daar een paar leuke dagen gehad en toch nog best wat gezien, maar zondag ging ik lekker naar huis. Dit was mijn laatste weekje thuis voordat ik officeel weer terug kom. Het was weer heerlijk om thuis te zijn en ik ben zelfs met mijn vader drie dagen naar Duitsland geweest op de motor. Zondag ben ik s'avonds weer terug gevlogen.

Oké inmiddels zijn we alweer bij het weekend van 14 en 15 mei. Die zaterdag moest ik de hele dag oppasen, weer vanwege een bruiloft. S'ochtends was het eerst tijd voor ballet les en deze is helaas niet echt in de buurt. Na twee treinen en een bus waren we gelukkig wel op tijd. Na de les heb ik Eleanor en Sophie meegenomen naar het Hornimann Museum & Gardens. Het is een leuk, wat kleiner museum en dus perfect voor kinderen. Buiten waren er ook nog levende dieren. S'avonds eten gekookt en toen ze eenmaal op bed lagen, lekker het Eurovisie Songfestival gekeken.

Zondag ben ik met Romy naar Sealife geweest. Het was iets wat ik altijd al graag had willen doen en we hadden een kortings bon nu. Het was leuk om te zien, maar vooral erg gezellig.

Vorige week zaterdag had ik s'avonds een film avondje bij lisa. Het klinkt misschien niet zo spectaculair maar dat is ook wel eens fijn. Het was dan ook weer heel gezellig. Afgelopen zondag was het tijd om weer een nieuwe au pair te ontmoeten, Willeke, een vriendin van romy. We hadden al lang geleden dit afgesproken maar nu was het dan zo ver.

Anne, een au pair die ik al eens gezien had, was er ook. We hebben met z'n allen bij the Breakfast Club gegeten en het was weer lekker. Het was Romy's laatste weekend in London dus wilde we er nog iets leuks van maken. Na onze brunch zijn we naar Holland Park gegaan. Het is echt een heel mooi park en het voelt alsof je helemaal buiten london bent. Hierna zijn we nog uiteten geweest en toen was het toch echt tijd om afscheid te nemen.

Romy als je dit leest, ik ga je missen maar ik zie je snel weer in nederland (:

Dit weekend is een lang weekend want ik ben maandag vrij en ik heb alweer wat dingen gepland staan. Inmiddels komt mijn avontuur bijna op zijn einde want het is nog maar 9 weken. Gelukkig heb ik voor de komende tijd nog veel leuks gepland staan zoals Bristol en Edinburgh.

Ik ga maar weer eens aan het werk en tot snel (hoop ik) !

Reacties

Reacties

Romy

Ik ga je zeke missen! Geniet nog van je tijd in Engeland! En bedankt voor alle leuke weekenden xx

annabel

Leuk verhaal, ik ga begin september ook na engeland voor 11 maanden. Hoe is het daar? Wat voor gezin heb je?
Zijn er.ook au pairs waar je mee afspreekt en contact mee hebt?
Waar heb je je gezin?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active