Happy New Year - again

Hallo allemaal !

Alweer gelukkig nieuwjaar hoor ik je denken. Ja alweer, maar deze keer het Chinees Nieuwjaar. Daar later wat meer over. Hopelijk gaat alles goed daar in Nederland, heb al gehoord over de sterke wind. Jullie zijn niet de enige, hier gaat het ook flink tekeer.

Terug naar vorige week dan maar. Zoals gewoonlijk is er niets speciaals gebeurd door de week. Misschien verbaasd het je, maar het verveelt me nog steeds niet. Ik vind het heel fijn hoe alles gaat, lekker z'n gangetje. Gin geeft me steeds vaker complimenten dat het goed gaat en dat ze mijn hulp waardeert. Dat is heel erg fijn om te horen ! Sophie gedraagt zich werkelijk als een engeltje en ze erg lief. Eleanor is natuurlijk ook heel lief, maar is helaas ziek geweest en krijgt meer tanden dus die huilt wat vaker.

Het weekend is het moment waar ik echt iets over kan schrijven dus op naar zaterdag. Dagtripjesnaar Bath met Romy. Lekker vroeg opgestaan en om 9 uur zaten we in de bus. Het ging allemaal heel snel en het was erg gezellig. Drie uurtjes later waren we in Bath. Het regende helaas heel erg, altijd als wij iets doen trouwens, dus eerst even een paraplu gekocht. Deze heeft het einde van de dag niet gehaald trouwens, de wind was iets te sterk. We zijn begonnen bij de Roman Baths, hetgene wat je gezien moet hebben als je in Bath bent. Het was heel mooi om te zien en we hebben toch stiekem even het water gevoeld. Dat mocht blijkbaar niet, maar we waren nieuwsgierig of het echt zo warm was en ja dat was het.

Hierna opzoek naar een leuk cafeetje, maar dat werd uiteindelijk de tearoom bij onze volgende stop. De tearoom stelde niet veel voor, maar het was in het Jane Austin Centre. Romy wilde daar graag natuurlijk dus hebben we daar een soort van rondleiding gehad. Het was wel leuk, maar viel voor ons beide een beetje tegen.

Als laatste nog wat rondgelopen in Bath, maar door het weer was het niet echt een succes. We hebben de Abbey nog gezien en toen lekker fish and chips bij een pub gegeten. Om kwart voor 7 was het tijd om naar huis te gaan. We hadden nog een lekker stukje cake en een brownie voor onderweg. Al met al een hele leuke stad en echt het bezoeken waard !

Op zondag heb ik lekker uitgeslapen en rustig aan gedaan. Smiddags ben ik samen met Lisa en Demi naar Bluewater Shopping Centre geweest. Een heel groot winkelcentrum, een uurtje vanaf hier. We hebben lekker geluncht bij Nando's en daar bijna het hele winkelcentrum rondgelopen. Ik heb helaas niets gekocht, maar het was erg gezellig!

S'avonds heb ik thuis Chinese New Years Eve gevierd met het gezin. We hebben de simpele versie van 'steamboat' gegeten. Een soort fondue maar dan met water ipv olie. Je eet veel verschillende soorten vlees en vis, dan groenten en als laatste wat noedels en de 'soep'. Het water wat overblijft aan het einde. Je eet dus echt in stapjes. Wij hadden zalm, ei en broccoli en het was erg lekker ! Het is de hele week Chinese New Year dus vandaag eten we ook nog 'speciaal'.

Helaas heeft de griep me te pakken en ben ik vandaag niet naar school gegaan. Afgezien van de ochtend en middag heb ik niet gewerkt. Gin had een middag vrij en heeft dus de kids opgehaald. Daardoor heb ik lekker kunnen uitrusten. Hopelijk ben ik snel beter want Evi komt donderdag al ! Er staan leuke dingen op de planning en heb heel veel zin om haar te zien (:

Het verhaal is weer veel te lang geworden dus dit was het weer.

Tot volgende week !

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active